Wednesday, June 23, 2010

aku xsuke kau...


mmule ak nak bgtau yg sbnrnyer ak da pnah ade blog b4 diz..but i stop writing bcoz brodband suda kena potong ma..duit xdak..tp within diz week,ak rase sgt marah kat sorg minah ni..ak xtau nak luahkan kt sape sbb everyone surely will said : 'die mmg mcm tu'..n even my gf said dats!!
so...sbgai satu medium khas utk aku nak melempiaskan kemarahan yg terbuku dlm hati ni, i decided to back into diz writing era...
utk minah tu,ni yg ak nak ckp kt ko :
1-aku xtau ape mslah ko sbnrnyer..tp yg penting,mak ayah ko xbsalah..
2-aku xpnah cari msalah ngn ko,nape ko ttbe nak cari pasl ngn aku??wat the matter wit u actually??
3-aku tau ko kaye..mak ayah ko byk dwet sampai ptptn ko pon dpt sket..ak tau ko pandai..result mnjulang ke agkasa tingginye..tp knape ko buat perangai mcm budak skolah ni??ko sndri da tulis kt fb member ko sorg tu yg sume org da besa..da puluhan..da tu,nape ko stil nak kaitkan umpatan ko tu ngn aku..
4-ko sti akn ckp : 'yg ko traser asal??'
5-nak tau jwpan ak??ni ha : jadah waklu ak nak terase klo bkn aku yg ko dok sindir2!!
6-ak xpnah pon bckp ngn ko mase kt skolah dlu,tp ko cari psl ngn ak mcm ko da lame knal aku..ko sape nak nilai aku??mak aku pon xpnah bising pasal aku,ni kan ko??tah melaun mane tah..
7-ok fine,ko xske ak bkawan ngn sahabat trsyg ko tu..so,tell her yg u actually acting like a stupid moron toward me juz bcoz u freakingly hate me b with her!!
8-ko "bebas' bkn sbb ko nak 'bebas'..tp sbnrnye,xde sape pon nak kt ko..klo ak jadi org cacat kt dunia ni pon,ak xhingin ppuan mcm ko tau..da la rupe burok,peranagi pon nak burok??mmg market ko negatif..
9-bwk2 la brubah dgn perangai ko tu..nnt jadi andartu nt,jgn ko ulang blk phrase ni..
"single la best..bebas"

No comments:

Post a Comment