Tuesday, February 1, 2011

cuti-cuit lubok china~

hahaa..smpai2 je kg,rase sgt stress..sbb da tbiase dkat dgn my sweetheart,then suddently jauh..ngengade x...?x kan..?hihihi..btw,skati aku la nak rase rase ape pon..perasaan aku ok..hahaha


skali ujan xnak benti plak kan..xnak ujan dr pagi,bwk ke pg esoknye..sah2 la bnjir tmpat aku ni..esoknye,tensen lg sbb xdpt g pekan..nk tukar tayar moto,da haus,,dahla baru dpt lampu ijau dr ayah aku tukar tayar moto pki name die..skali xdpt lalu da dke banjir ni..adeh...

last2,g la pg td..xnak lame lak an org tu timbang rim blakang..smpai ptg ko t aku nuggu kt kedai tu..blk2,kene g ngemas rmh pegangan kat pncang..ok la dpt upah sploh hengget dr ko ngnange kt rumah xwat ape an...

ptg btolak naik s.alam...erghhh..scary sial..1st time dlm 2 taun naik s.alam gune wave cabok ni..xnak mngeletar lutut aku bile lori kontena 20meter lalu sblh aku 120km/h..sial la...mmg patotla pnunggang moto mati lg ramai dr org len..buduss....

then,kepale otak aku dgn isu kat mesir tu..aku xbrape paham sgt ngn mende yg blaku kat sane..tp ape yg aku paham,rejim ni la yg bunuh Imam Syahid Hassan Al-Banna dulu tu..ala..korg xkan xknal kot..tu,ma'thurat yg korg dok bace time kat asrama petg2 dlu tu..die la yg susun mende tu..bai,kreditla sket...hormat keje org..(ttbe..)

2 comments:

  1. klon nak kml 0176729023

    ReplyDelete
  2. klo nkn knl 0176729023

    ReplyDelete