Saturday, December 11, 2010

1.(sabtu,4 dec)g knduri kawin kt rmh syahid..ujan2 pon redah ajela..rmh member..g pon,xde wakil lak t dr rmh ak yg g..so pg la..mknn nye,ok..bule tahan tp xkne selere sgt..myb style jawe kot..smpai2,alahai...rminye minah pki tudung labuh kt cni..yg bjubah pon rmi jgk..almaklumla....ni rmh bilal kg..mestila sanak sedarenye pon alim2 belake..tp tula..mate ni pedih sket..haha...mane aku tau apesal..

Lauk paha ayam gorg,ngn rendang daging xsilap..xbrape..sapela yg msk rndang kawah ni..ade sumting tlupe nk msukkn kot.ade yg xckup..huk2..tp yg paling menarik dan pd masa yg same mnakutkan is door gift die..amek kau 1 kntung die bg..ade kopok,gule,biskut coklt,tp yg betnyer tu biskut coklat die bntuk love!!sgt kiut n ssgt sedap!!penuh kasih sygla kate kan..agak2,1 kntung tu kosnye dlm 8rggt..hai..xtau la blanje kawin aku sok brape ribu plak...hadoi..tu yg ade psng niat nk kawen ngn cina tu..cam ayah aku..knduri blah laki je..xyah duit hntaran..haha!!

Tp yg pnting skali,syahid da gemok!!!!haha!!!!mcm bpak org!!!

2.(ahad,5 dec)baru plan nak bgn awal joging ngn peja..die nak start ikut rejim fitness ragbi die..ok gak la an.bole kuatkn blk lutu aku ni.tah bile nak elok.so,kne la bgn awal..siap kunci jam kot pkul 8..last2,bgn kol 10 sbb mlm tu pnat golek2,xye lelap2..dlm pkul 4.30 kot,bru la tlelap..mklumla..dlu tido b2..skrg tido sorg2..ssah sketla..tp xpe..lame2 biase la...huk2

Pastu g masjid tnah,mama cik suro beli kain itam.ubatkn ayah kot.grg bona kato eh..ntahla..kojo org tuo,den xamek pot..asal suro boli itu ini,den poie la boli asalkn mghulur..den xdo duet..kek kdai kain,bule plak org kedai tu soal siasat idop aku..siap tahan aku jgn blk dlu..haha..die kate aku ade rupe..haha..mekasih..1st time org luar puji aku good looking..evn aku xrase cmtu...

Blk je rmh,trus patahkan simkad..aku xde rase nak pki phone la wat mase ni..xde kperluan g..tgkla t kalo ttbe ati nak beli no baru..aku xlrat jd burung pungguk rindukan bulan...da nk abis da ubat ak ni ha..

3.beli no celcom..dgn hrpan senang la nk cntct..yela..sbb sblm ni maxis kan..die pki celcom..so,kire logikla nk gne alasn mahal kan..tp.....resultnye.....hmm..pham2 jela....aku xleh nak pksa org syg aku or temankan idup aku yg sunyi ni...aku juz bole brharap je...xley mminta...so..aku juz bg jela ape yg aku ade...smpaila 1 hari sok aku da rase idup aku ni mmg xde sape2 nak teman,aku brentila bharap...

Aku dok tggu msj die..tp die kate nak ruang..xtaula ruang ape lg..dr pg smpai pkul 3ptg,baru 3x msj..xckup ke ruang tu...hmm..ntahla..aku ni pnagih kasih...ni la nasibnye...selalu mngasihi org scara sblah pihak...
Aku ttp tggu..sakit...perit....still save no die ats name ‘cintahatisaye’ evn die da buang da no aku...sadiskan idop aku ni....haha....
‘I got my way lost while she got the way she’s want’

4.tp skrg ni,lewat mcmane pon aku tido,aku ttap akn bgn awal jgk..then xleh tido blk da..tp yg mnyakitkan hati tu bknnye part xleh tido blk tu..sbliknye,ia jd sakit sbb bile bgn tido,aku xtau nak say gud moning kat sape,n in da same time,xde org nak say gud morning pd aku lg da..
Hati makin keras...lg keras,lg aku akn cepat marah..sbb kesunyian dlm hidup aku sedang mmbunuh jiwa aku dari dalam sikit demi sedikit..

5.result da kuar..n alhamdulillah ok..xde repeat paper n sikit lg nak DL..syukur dpt result baik even dlm waktu2 gnting..myb rezeki dr Allah sbb ikhlas sygkan org..n atas berkat ibu jgk even bkn ibu kandung..thanx bu!

No comments:

Post a Comment