Friday, December 3, 2010

acara lari beregu...sukan asia guangzou!

jam pkul 6.15 ptg...so,dgn pnug keterujaan, jap...ade ke pkataan keterujaan???hmm...pk jap....ade!!so bule pki...huk2

smpai2 pdg,macha sorg aje yg ade..
'tambi,xde org ke???'
'xdela macha!!'
so,wa pon ptah la blk rmh dgn persaan penoh kkeciwaan..mane xnye,dr blk klumpo ritu,asik ujan je kot..ttbe arini cerah..so,bcita2 la nk men bola...tgk2 xde men..dasar bola estet btol!!

smpai je rmh,ak nmpk moto aku..'eh,ayh da blk'..1 hari suntuk wa resah kt rumah sbb moto xde..seb bek ade moto abg acn..tp........ade mende pelik...sbb sume org mcm bjage2,n ade kt rmh...aku pon pelan2 la masuk laman rmh smbil2 mate dok melilau mncari ape mende yg diorg dok handle rmi2 tu..ttbe iskandar suro stop moto!!

'bai,benti bai!!minah tu!!'..aku pon benti la..'ape mslhnye klu minah ade??'
mmbe xsempt nyaut die ttbe lompat moto!!skali wa pndg depan,xsmpat matikan enjin aku tgglkn moto gitu je!!minah meluru kt aku!!!!!!!xckup tnah aku lari ptg ni...hahaha!!!

lawakla..smpai rmh maklang kiah aku cabot!!seb bek die patah blk..kalo x,da mninggal aku tenok dek lembu...minah ni satu hal..da tau sangap,org da belikan sekor lembu jantan..ade kt ats bukit tu ha..ko yg sombong..konon2 taste besar..xkn nak bg seladang kot..melampau la...

No comments:

Post a Comment